6 lihtsat nippi, kuidas suurepärane koduleht tellida

Otto Jaansoo
18. dets 2023

Kuidas oma veebileht nii teha, et see huvitaks rohkemaid kui ainult paarikümmet juhukülastajat? Otto Jaansoo ja Denry Vendelin agentuurist Hable annavad kuus asjatundlikku näpunäidet, kuidas oma ettevõtte jaoks võimalikult hea koduleht tellida.

Nende kuue soovitusega saab kodulehte tellides tagada, et see vastab võimalikult hästi ettevõtte ärivajadustele.

1. Visuaalne Identiteet ehk välimus korda

Alustagem visuaalsest identiteedist. Kui ettevõtte visuaalne keel on ajakohane, oled juba suurepärases stardipositsioonis.

Kui aga brändi ilme vajab värskendust, on oluline seda kõigepealt uuendada, et tagada kodulehe edukus. Kui ise ei oska seda hinnata, pole põhjust muretseda, küsi meie käest ning ütleme otse ja ausalt, millines lahendus on kõige sobilikum, mis vajab visuaalse identiteedi poolel kohendamist või põhjalikumat ümbertegemist.

Algelise või nõrga visuaalse identiteediga kaugele ei jõua ning soovitud tulemusi ei saa.

2. Koduleht on investeering tulevikku, mitte kulu

Tuleb mõista, et koduleht on investeering oma ärisse ja annab tulevikus kasu, mis tehtud kulutused kuhjaga tagasi teenib. Veeb on kanal, kus lihtsalt peab olema esindatud, sest sealt otsib võimalik tulevane klient infot kõige enam.

Seega peaks veebileht olema loodud firma unikaalsete ärivajadustega arvestades, eriti kehtib see aga just ärilt ärile ehk B2B valdkonnas, kus iga detail loeb. Pead olema parem kui konkurent, kuna veebis on lihtne valida enda jaoks mugavam variant ja seda just kliendid teevadki, kui sinu veebilehel toimetamine on ebamugavam.

3. Isiklik kohtumine enne pakkumise saamist on tähtis

Väga tähtis on kohtuda kodulehe loojatega isiklikult veel enne pakkumise saamist. Sellest sõltub väga palju - nii edasine koostöö kui ka tööde hind.

Foto: Christina Morillo, Pexels

Samuti aitab see arendajal mõista sinu ettevõtte ainulaadseid vajadusi ja tagab, et lõpptulemus vastab ootustele.

4. Kvaliteetne sisu on sama oluline kui välimus

Ära kunagi alahinda ka kvaliteetse sisu olulisust. See määrab, kui edukalt veebileht suudab äri esindada ja kliente ligi meelitada. Head sisu loetakse kauem, see annab paremad tulemused otsingumootorites ja annab ettekujutuse, et selles firmas töötavad tõesti oma valdkonna asjatundjad.

5. Tee ära eeltöö turundamiseks

Kui tead juba täpselt, kuidas kavatsed oma äri turundada, millised on kliendid või kuidas tehinguid tehakse, annab see kindlasti suure eelise.

See eeltöö aitab kodulehte paremini üles ehitada, võttes arvesse suuremat pilti, mitte ainult lühiajalisi eesmärke.

6. Mobiilidest tuleb enam kui pool klientidest

Ära unusta mobiilikasutajaid. Neid on väga palju, enamasti tullakse pisikeselt mobiiliekraanilt kodulehele tihemini, kui suurelt arvutiekraanilt. B2B valdkonnas on see ehk veel veidi kaldu desktopi ehk suure ekraani poole, erakliendi valdkonnas aga on mobiilikasutajad enamuses.

Responsive ehk vastavalt seadmele kohanduv veebidisain peaks olema iga praegu loodud kodulehe kohustuslik osa.

Kokkuvõtteks on kodulehe tellimisel oluline mõelda tervikpildile ja pikemaajalistele eesmärkidele, sest veeb jääb kestma aastateks. Alates brändi visuaalsest identiteedist kuni sisu loomiseni on iga detail oluline. Lisaks, arvestades oma turundusstrateegiat ja kliendibaasi, saad koostöös arendajaga kindlasti luua veebilehe, mis mitte ainult ei meelita ligi uusi ostjaid, vaid toetab ka kogu äri arengut pikemas perspektiivis.

Kui on plaanis luua uus koduleht, siis ära karda küsida professionaalset nõu, et saada parim võimalik tulemus, küsi järgi kasvõi kohe.

Otto Jaansoo

HABLE on digiteadlik disainiagentuur. Meil kohtuvad disainiagentuuri esteetika ja digiagentuuri kompetents. Oleme (au)hinnatud partner, kes näeb läbimõeldud disaini taga kindlaid ärilisi eeliseid. Meie võtame arvesse tulevikku ja lennutame kõik oma kliendid järgmisele tasemele, tuues neile soovitud tulemusi.

Kasutajad kes lugesid seda artiklit lugesid ka neid

Mis on domeen ja mida vaja sellest teada enne kodulehe tegemist?
Millega veel jälgida oma veebi külastajaid lisaks Google Analytics´ile?
Kliendi lugu: Meemeistrite e-pood sai üleöö iluasjast oluliseks müügikohaks
Kuidas teha kiirelt ja soodsalt e-pood?
Mis on backlink ehk tagasilink ja kuidas see mõjutab sinu veebilehe kohta Google´i otsingus?
Veebimajutus on Facebookis. Sina oled kah.
Saame sõpradeks? Meil on Sulle palju rääkida, küllap Sul meilegi. Teeme ära?
fox-head fox-head
Ka veebis tuleb targalt tegutseda. Eriti veebis!
Veebimajutuse 25 000 klienti rääkisid ja meie kuulasime - oleme teie vajaduste ning tagasiside põhjal loonud blogi, milleta ei saa hakkama ükski edukas e-ärimees. Eesti tippkirjutajad toovad Sinuni värskeimad nipid, uudised ja nõuanded. Ükski trend ei jää saladuseks ning väljakutse ületamatuks!
Klienditeenindus
Lisasime diili sinu ostukorvi, said ikka mega hea diili!

Vali paketi periood

1 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 12.08

3 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 36.24

6 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 72.48

1 aasta põhine arveldus

Säästad 20% ehk -24.16

Kuus 10.07

Kokku 120.80

1 aasta
0.00
2 aastat
0.00
3 aastat
0.00
4 aastat
0.00
5 aastat
0.00
6 aastat
0.00
7 aastat
0.00
8 aastat
0.00
9 aastat
0.00
10 aastat
0.00