Kuigi Euroopa Komisjoni andmekaitsemäärus GDPR põhjustas mais e-postkastides „üleujutuse“, kus ettevõtted küsisid nõusolekut kasutaja privaatsete andmete töötlemiseks, on nüüd saabunud vaikus – eriti neile, kes nõusolekut pole andnud. Isegi osad kodulehed on läinud kiiremaks, sest GDPR-i järgi ei või eurooplaste isiklikke andmeid enam reklaami personaliseerimiseks kolmandatele osapooltele anda (kui kasutajalt pole vastavat aktiivset nõusolekut).
See omakorda tähendab, et paljud reklaamiträkkerid ja skriptid on Euroopa kasutajate jaoks veebidest kõrvaldatud. Kui oled aga nõusoleku oma andmete töötlemiseks andnud, siis peaks kõik olema muidugi endine.
Näiteks soovitab USA sait Lifehacker brausida nüüd osasid USA veebe hoopis läbi nende Euroopa versioonide ja laadimisaeg võib olla heal juhul kordades lühem.
Kasutajad on näiteks raporteerinud, et USA Today keskmine veebilehe allalaadimise aeg USA-s on 9,86 sekundit, kuid Euroopa jaoks tehtud GDPR-ühilduv leht laeb Suurbritannias alla 0,42 sekundiga, Prantsusmaal 0,75 sekundiga ning Saksamaal 0,51 sekundiga. Põhjuseks see, et reklaamiträkkerid ja -koodid, mis kasutajat jälgivad, on väga mahukad ning muudavad iga veebilehe "raskeks", mis laeb alla kaua. Kui need on keelatud, laeb alla vaid kodulehe enda sisu ning suur osa reklaamirahast jääb paraku omanikul saamata.
Kuid on ka teistsuguseid näiteid GDPR-i ühilduvuse tagamiseks. Los Angeles Times ei avane Euroopa Liidus asuvatele lugejatele enam üldse, kuna ettevõtte jaoks osutus esialgu liiga keeruliseks personaliseeritud andmetel põhinevat reklaamisüsteemi Euroopa Liidu reeglitele vastavaks ümber teha.