Instagrami uus äpp Threads: kas järjekordne kanal, kus turundada?

Veebirebane
14. aug 2023

Pärast Twitteri tormilisi muudatusi saab nüüd ka teistes kanalites "säutse" postitada. Seda teed on läinud Instagram ja Tiktok. Kas Instagram Threads on järgmine kanal, kuhu oma energia suunata?

Tekst on lihtne ja sotsiaalmeediasse lühikeste postituste tegemine ei nõua suurt vaeva. Hoopis keerulisem on aga tekstiga piltide ja videote kõrval silma paista. Tekst peab olema lööv ja huviäratav.

Siiski tundub, et lihtne meedia on paljudele meele järele, sest juba esimese nädalaga liitus Instagram Threadsiga üle saja miljoni uue kasutaja.

Mida Threads endast kujutab?

Threads on Instagrami meeskonna poolt loodud uus rakendus tekstipostituste jagamiseks ja avalike vestlustega liitumiseks. Sinna saab sisse logida oma Instagrami kontoga ja postitused võivad olla kuni 500 tähemärgi pikkused. Kuid end väljendama ei pea vaid tekstidega, sest nii nagu Twitteris, saab lisada postitusele linke, fotosid ja videoid. Viimaste pikkus võib olla kuni 5 minutit.

Nii nagu Instagramis, saab ka Threadsi abil jälgida oma sõpru ja suhelda sisuloojatega, kes jagavad samu huvisid – sealhulgas nende inimestega, keda sa juba Instagramis ja mujal jälgid.

Threadsil on siiski veel üks oluline piirang. See töötab enam kui sajas riigis, kuid on veel ajutiselt peatatud Euroopa Liidu riikides. Põhjuseks on Euroopa digitaalsete turgude seadus, mis võib takistada Metal ühendamast Instagrami kontosid Threadsi kontodega. Puhtalt andmekaitseline küsimus loodetakse millalgi tulevikus lahendada.

Kuidas näeb välja uudisvoog?

Kui kasutaja on oma konto Threadsis käivitanud, näeb ta uudisvoogu, mille tööpõhimõte on üsna sarnane teistele sotsiaalmeediaplatvormidele: seal on sõprade ja jälgitavate postitused ning enda profiililehel saab näha oma viimaseid postitusi.

Threadsi postitust saab lihtsasti jagada Instagramis või lingina mistahes muul platvormil.

Oma uudisvoogu saab iga kasutaja ise juhtida: seda, kes saab sind mainida või vastata, saab lisada peidetavaid märksõnu, mida välja filtreerida (nagu Instagramis) ning iga profiili jälgimise saab lõpetada, blokeerida, nähtavust piirata või profiili probleemist teavitada.

Kuidas tekstipostitustega tähelepanu võita?

Threadsis kehtivad samad reeglid, nagu mujalgi sotsiaalmeedias. Oma postitustega silma paistmiseks tuleb järgida neid lihtsaid reegleid:

  • kirjuta huvitavaid ja kaasahaaravaid tekstipostitusi, mis pakuvad lugejale väärtuslikku infot või inspireerivad konto jälgijaid
  • kasuta vajalikke märksõnu, et postitused oleksid teistele vastavas otsingus nähtavad
  • postitage regulaarselt ja ära jäta liiga pikki pause
  • kasutage võimalusel Threadsi poolt lubatud visuaalseid elemente, nagu pildid ja videod, et muuta oma tekstipostitused nähtavamaks
  • Vasta alati oma jälgijate kommentaaridele ja küsimustele, et luua nendega parem side.

Kuidas Threadsis teistega suhelda?

Teiste kasutajatega suhtlemine on Threadsis lihtne. See on üsnagi sarnane Instagramile, iga lõime all olevast neljast ikoonist on selle kasutajatele lausa kolm väga tuttavad:

  • Süda tähendab, et postitus meeldib.
  • Tsitaadimull lubab otse lõimele vastata.
  • Uuesti postitamise nupp (kaks vastastikust noolt) laseb kogu lõime otse oma Threadsi profiilile uuesti postitada või lõime tsiteerida, lisades samal ajal oma mõtteid.
  • Paberlennuk tähistab postituse jagamist teisel platvormil. Puudutades seda saab lisada lõime oma Instagrami loole või voogu, postitada Twitterisse, kopeerida lihtsalt link ning jagada seda muul viisil.

Mis vahet on Twitteril ja Threadsil?

Twitteri populaarsus kahaneb seoses seal toimunud muudatustega, Threads aga, nagu öeldud, saavutas ajaloo kiireima kasutajate arvu kasvu saja miljonini.

Kui Twitteris saab postitada kuni 280 tähemärki, siis Threadsis kuni 500.

Mõlemal platvormil saab lisada linke ja videoid, kuid Threadsis kuni viie minuti pikkuseid, Twitteris kuni 2 minutit 20 sekundit.

Twitteris saab aga otse kasutajale sõnumeid saata, Threadsis ei saa.

Lõpetuseks aga üks peamine erinevus, mis oli tegelikult ka üheks ajendiks nii Instagramile kui TikTokile oma Twitteri-laadse säutsukeskkonna loomisel: Threadsis võid lugeda ükskõik kui palju postitusi, Twitter asus nende arvu piirama 500-10 000 postitusele päevas sõltuvalt konto staatusest.

Veebirebane

Veebimajutus.ee pakub oma klientidele mugavusteenust domeeni, e-posti, kodulehe majutuse ja tööriistade vallas. Elkdata OÜ on tegutsenud 25 aastat, teenindades igapäevaselt pea 25 000 klienti, luues neile väärtust läbi kiirete ja lihtsate veebiteenuste.

Kasutajad kes lugesid seda artiklit lugesid ka neid

Mis on LinkedIn ja kuidas seda kasutada?
E-post Liiklus Turundus
Põhjalikult: kuidas e-posti turundust õigesti teha?
E-post Turundus
Mida tuleb kindlasti arvestada e-postiturunduse tegemisel?
E-post e-posti turundus e-kirjade saatmine
Mis imeasi on Schema markup ja kuidas seda kasutada meiliturunduseks?
Milleks üldse turundada, kui kliendid on olemas?
Veebimajutus on Facebookis. Sina oled kah.
Saame sõpradeks? Meil on Sulle palju rääkida, küllap Sul meilegi. Teeme ära?
fox-head fox-head
Ka veebis tuleb targalt tegutseda. Eriti veebis!
Veebimajutuse 25 000 klienti rääkisid ja meie kuulasime - oleme teie vajaduste ning tagasiside põhjal loonud blogi, milleta ei saa hakkama ükski edukas e-ärimees. Eesti tippkirjutajad toovad Sinuni värskeimad nipid, uudised ja nõuanded. Ükski trend ei jää saladuseks ning väljakutse ületamatuks!
Klienditeenindus
Lisasime diili sinu ostukorvi, said ikka mega hea diili!

Vali paketi periood

1 kuu põhine arveldus

Kuus 9.90

Kokku 9.90

3 kuu põhine arveldus

Kuus 9.90

Kokku 29.70

6 kuu põhine arveldus

Kuus 9.90

Kokku 59.41

1 aasta põhine arveldus

Säästad 20% ehk -19.80

Kuus 8.25

Kokku 99.02

1 aasta
0.00
2 aastat
0.00
3 aastat
0.00
4 aastat
0.00
5 aastat
0.00
6 aastat
0.00
7 aastat
0.00
8 aastat
0.00
9 aastat
0.00
10 aastat
0.00