Instagrami ruudustik: seitse head võimalust silma paistmiseks

Veebirebane
01. aug

Instagram on väga hea visuaalne platvorm, kus iga postituse välimus ja ka sinu konto profiili kujundus loevad. Õigesti üles ehitatud Instagrami grid layout ehk postituste ruudustik aitab veel paremini ja silmatorkavamalt edastada oma brändi sõnumit ning köita jälgijate tähelepanu. Seda võimalust ei maksa lasta niisama kaotsi minna.

Siin on seitse head võimalust, kuidas oma Instagrami profiili mustreid kujundada ning grid layout ehk postituste pildiruudistik ilusaks teha nii, et see oleks ühtaegu kena vaadata ja tõhus ärile.

Miks on Instagrami grid layout oluline?

Instagrami grid layout viitab sellele, kuidas postitused profiilivaates välja näevad. Kui keegi sinu profiililehele satub, annabki see ruudustik esimese mulje brändist või isikust.

Korralik grid layout võib esile tuua ettevõtte ja brändi esteetikat ja sõnumit, andes võimalikele jälgijatele juba hetkega selge pildi, mida pakutakse.

Võib-olla ei ole tavakasutajatele oma Instagramis grid layout nii oluline, kuid brändidele, äridele, loovisikutele ja suunamõjutajatele on see võimalik, et isegi kriitilise tähtsusega. Ühtlane ja stiilne ruudustik, sest Instagram näitab pilte ruutudes, võib aidata suurendada jälgijaskonda ja engagement’i ehk külastajate kaasamist päris palju.

1. Vali üks kindel värvipalett

Kõige lihtsam viis luua ühtne voog on valida kindel värvipalett ja seda alati järgida. Näiteks võib kasutada läbivalt pastelset tooni, neoonvärve või mustvalgeid filtreid (või üldse alati iga postitusega samu Instagrami filtreid). Vaata, kuidas @regentsantamonica kasutab rannateemalisi liivakarva toone, et luua rahulik ja harmooniline voog või @Coca-Cola rõhutab oma silmatorkavat ja erksat punast värvi.


@Kerlimuusik aga näitab hooti järjest üsna ühtlast valget, kuid mõnikord ta vahetab domineerivat tooni ja järjest tulevad musta põhivärviga või mõnda muud värvi postitused.

2. Kasuta vahelduvat malelaua efekti

Malelaua efekt saavutatakse, kui vaheldumisi postitatakse erineva stiiliga pilte. Näiteks võib üle ühe avaldada tekstigraafikat ja fotosid või ühes ja teises stiilis fotosid, nii et tekiks malelaua ruudustiku efekt. Näiteks @jomalonelondon kasutab heledal taustal portreed ja tumedal taustal tootefotot vaheldumisi (keri tema profiilil natuke allapoole). Korporatiivsed värvid ja malelaud, kus vahelduvad pildid tekstidega on ühendatud ka @Veebimajutuse Instagrami kontol.

3. Disainid kas rida-real või veerg-veerul

See stiil nõuab natuke põhjalikumat planeerimist: pildivoog tuleb postitada nii, et iga rida (vasakult paremale) või iga veerg (ülevalt alla kolm veergu) keskenduvad kindlale teemale või värvile. @personaljournalapp on näiteks järjekindlalt seda ridade süsteemi viljelenud, et luua silmapaistvaid ja ühtseid paigutusi. Keerulisemal juhul võib rihtida ka samas stiilis diagonaale.

4. Lase tüpograafial valitseda

Tekstipostituste pidev kaasamine võib luua silmapaistva üldmulje. Tee oma uudisvoost elav ajakirja lehekülg, kus on strateegiliselt paigutatud nii sõnad kui pildid.


@Futurism on tehnoloogiaportaal, mis kasutab alati artiklipealkirju, nende artikleid leiab profiilis oleva lingiteenuse kaudu ka hiljem üles, kuna Instagram ei kuva klõpsatavaid linke. Järjekindlat tüpograafiat toetavad sama suur tekst ja samad värvid, et luua kergesti äratuntav brändi välimus.

5. Vikerkaare efekt

See layout ehk kujundusteema nõuab kannatlikkust ja head värvitunnetust. Postita regulaarselt ühes toonis pilte ja liigu aeglaselt järgmise vikerkaaretooni poole. Näiteks @mybkr vahetab periooditi värve, luues visuaalselt efektiivse pildivoo, sama on teinud ka @Kerlimuusik.

6. Brändi värvide kasutamine

Selleks, et tuua esile oma brändi, kasuta alati oma brändi peamist värvi igas postituses. @Elron on läbivalt oranž ja @CocaCola igas pildis leidub miski punast.

7. Fotode ühendamine üle postituse piiride

Puzzle gridiks nimetatud nõks ühendab fotod üle postituse piiride, luues suure ühendatud pildi. See on eriti hea mõjuva visuaalse efekti saavutamiseks, kuid nõuab väga hoolikat planeerimist, sest järgnevad postitused võivad kujunduse paigast lüüa. @Matilda_finn näitab, kuidas kasutada efektselt üle ridade ja veergude hiiglaslikke pilte, mis mõjuvad tõeliselt efektselt.

Kokkuvõtteks on Instagrami grid layout ehk pildiruudustiku ärakasutamine võimas tööriist, mis aitab brändi või isikut palju paremini ja võimsamalt esile tuua. Olenemata sellest, kas järgid üht värvipaletti, lood malelaua efekti või kasutad äratuntavas stiilis tüpograafiat, on oluline, et postituste voog Instagramis oleks visuaalselt ühtne ja põnev.

Võta aega oma grid layout’i planeerimiseks ja naudi tulemusi, mida see teie jälgijaskonna ja kaasatavuse kasvuga toob.

Veebirebane

Veebimajutus.ee pakub oma klientidele mugavusteenust domeeni, e-posti, kodulehe majutuse ja tööriistade vallas. Elkdata OÜ on tegutsenud 25 aastat, teenindades igapäevaselt pea 25 000 klienti, luues neile väärtust läbi kiirete ja lihtsate veebiteenuste.

Kasutajad kes lugesid seda artiklit lugesid ka neid

Mis on LinkedIn ja kuidas seda kasutada?
E-post Liiklus Turundus
Põhjalikult: kuidas e-posti turundust õigesti teha?
E-post Turundus
Mida tuleb kindlasti arvestada e-postiturunduse tegemisel?
E-post e-posti turundus e-kirjade saatmine
Mis imeasi on Schema markup ja kuidas seda kasutada meiliturunduseks?
Milleks üldse turundada, kui kliendid on olemas?
Veebimajutus on Facebookis. Sina oled kah.
Saame sõpradeks? Meil on Sulle palju rääkida, küllap Sul meilegi. Teeme ära?
fox-head fox-head
Ka veebis tuleb targalt tegutseda. Eriti veebis!
Veebimajutuse 25 000 klienti rääkisid ja meie kuulasime - oleme teie vajaduste ning tagasiside põhjal loonud blogi, milleta ei saa hakkama ükski edukas e-ärimees. Eesti tippkirjutajad toovad Sinuni värskeimad nipid, uudised ja nõuanded. Ükski trend ei jää saladuseks ning väljakutse ületamatuks!
Klienditeenindus
Lisasime diili sinu ostukorvi, said ikka mega hea diili!

Vali paketi periood

1 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 12.08

3 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 36.24

6 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 72.48

1 aasta põhine arveldus

Säästad 20% ehk -24.16

Kuus 10.07

Kokku 120.80

1 aasta
0.00
2 aastat
0.00
3 aastat
0.00
4 aastat
0.00
5 aastat
0.00
6 aastat
0.00
7 aastat
0.00
8 aastat
0.00
9 aastat
0.00
10 aastat
0.00