Kuidas alustada oma firmablogi ja see kiirelt nähtavaks muuta?

Veebirebane
03. juuli 2023

Ettevõtte turundusblogi on võimas vahend, millega oma sihtgrupiga kontakti saada ja suhelda, jagada väärtuslikku teavet oma toodete ja teenuste kohta ning tõsta ettevõtte nähtavust maailmas. Kuidas aga jõuda klientideni, kui blogi on alles päris alguses? Siin on üheksa soovitust alustajale.

Kui soovid alustada oma ettevõtte turundusblogi, kuid ei tea, millest esimesena pihta hakata või kuidas seda turundada, siis oled jõudnud õigesse kohta. Siin on samm-sammuline juhend, mida teha.

  1. Sisustrateegia loomine. Enne blogi loomist on oluline välja töötada oma sisustrateegia. Mõtle oma sihtgrupile, nende huvidele ja vajadustele ning loo sellele vastav sisu ja stiil, mida kasutades nendega suhelda. Määratle põhiteemad, mida kavatsed kajastada ning loo vastav ajakava, et tagada järjepidevus ja regulaarsus oma postituste avaldamisel.

  2. Vali sobiv blogiplatvorm. Järgmine samm on valida sobiv blogiplatvorm. On mitmeid võimalusi, sealhulgas WordPress, Blogger ja Medium, kuid ilmselt kõige mugavam ja hiljem paremini turundatav on oma veebilehekülg, millele saab lisada blogi sektsiooni. Tee põhjalik uurimus erinevate platvormide ja oma kodulehe digiturunduse võimaluste kohta ning vali see, mis vastab firma vajadustele kõige paremini.

  3. Kujunda kasutajasõbralik veebileht. Blogi kujundus peaks olema lihtne ja kasutajasõbralik. Muidugi võiks see ühtida ka ülejäänud veebi kujunduspõhimõtetega, kuid artiklid võiks samas olla äratuntavalt eristuvad muust veebisisust, näiteks tootelehtedest ja firma tutvustusest. Sobiv teema võiks sisaldada autori infokasti ja artikli juures võiks olla avaldamise aeg, aga kui blogi sisu tundub uuenevat liiga harva või ebaregulaarselt, ei pea kuupäeva blogi avalehel rõhutama. Kohanda kogu sisu ja artiklite välimus vastavalt oma brändi identiteedile. Veendu, et veebileht oleks kiire ja hästi optimeeritud, et tagada parim lugejakogemus.

  4. Loo väärtuslikku sisu. Kui alustad blogi, on oluline luua sisukaid artikleid ja väärtuslikku sisu, mis pakub sihtgrupile kasulikku infot. Pööra tähelepanu oma kirjutamisstiilile, et see oleks kaasahaarav ja lihtsasti loetav. Lisa postitustesse graafikuid, pilte ja videoid, et muuta need visuaalselt põnevamaks.

  5. Optimeeri oma blogi otsimootorite jaoks. Ettevõtte turundusblogi edu sõltub suuresti sellest, kui hästi see on otsingumootorite jaoks optimeeritud. Tee põhjalik märksõnauuring, et leida oma valdkonnas populaarsed otsinguterminid, ja kasuta neid oma pealkirjades, peamistes sisuosades ja meta-andmetes. Veendu, et blogi oleks mobiilisõbralik ja sisaldaks selgeid veebiaadresse (URL-e), pealkirjades peaksid sisalduma ettevõtte jaoks olulised märksõnad.

  6. Jaga oma sisu sotsiaalmeedias. Turundusblogi levitamiseks on oluline kasutada ka sotsiaalmeediat, kust tuleb suur hulk lugejaid. Loo oma ettevõtte jaoks sobivad kontod populaarsetes sotsiaalmeediaplatvormides nagu Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, TikTok jne. Jaga oma blogipostitusi nendes kanalites, kasutades kanalile sobivaid kaastekste, pealkirju, pildimaterjali ja lühikesi eelvaateid, et tekitada huvi ja suunata lugejaid edasi oma blogisse.

  7. Tee koostööd teiste blogijate ja mõjutajatega. Üks võimas viis oma turundusblogi edendamiseks on teha koostööd teiste blogijate ja mõjutajatega. Otsi neid, kellel on sarnane sihtgrupp või kes tegutsevad samas valdkonnas ning paku neile võimalust külalispostituste kirjutamiseks või koostööks sisu loomisel. See aitab teil jõuda uute lugejateni ja suurendada oma blogi tuntust.

  8. Loo e-posti nimekiri. E-posti nimekirja loomine on hea võimalus hoida lugejaid oma blogiga seotuna ja neile meelde tuletada, kui avaldatakse uus postitus. Paku lugejatele võimalust tellida uusi postitusi või saada eksklusiivset sisu otse oma postkasti esimesena. Loo selleks ahvatlev kutse liitumiseks ja kasuta hiljem e-posti turundust, et saata regulaarselt huvitavat ja kasulikku sisu.

  9. Analüüsi ja optimeeri! Ära unusta oma blogi edukust hiljem analüüsida ja selle põhjal optimeerida. Kasuta veebianalüütika tööriistu, et jälgida blogi liiklust, lugejate käitumist ja populaarsemaid postitusi. See annab vajalikku infot selle kohta, milline sisu toimib kõige paremini ja kuidas saab oma blogi veel paremaks muuta.

Ettevõtte turundusblogiga alustamine võib alguses tunduda keerulise ülesandena, kuid hea sisuga võib olla see just parim viis oma sihtgrupini jõudmiseks ja klientidega suhtlemiseks, suurendades brändi nähtavust ja tõstes ettevõtte autoriteeti oma valdkonna eksperdina. Järgi neid samm-sammulisi juhiseid, alustades sisustrateegia loomisest kuni blogi turundamiseni ja järjepidevalt tegutsedes võib see aidata kiiresti populaarsust võita.

Veebirebane

Veebimajutus.ee pakub oma klientidele mugavusteenust domeeni, e-posti, kodulehe majutuse ja tööriistade vallas. Elkdata OÜ on tegutsenud 25 aastat, teenindades igapäevaselt pea 25 000 klienti, luues neile väärtust läbi kiirete ja lihtsate veebiteenuste.

Kasutajad kes lugesid seda artiklit lugesid ka neid

Mis on LinkedIn ja kuidas seda kasutada?
E-post Liiklus Turundus
Põhjalikult: kuidas e-posti turundust õigesti teha?
E-post Turundus
Mida tuleb kindlasti arvestada e-postiturunduse tegemisel?
E-post e-posti turundus e-kirjade saatmine
Mis imeasi on Schema markup ja kuidas seda kasutada meiliturunduseks?
Milleks üldse turundada, kui kliendid on olemas?
Veebimajutus on Facebookis. Sina oled kah.
Saame sõpradeks? Meil on Sulle palju rääkida, küllap Sul meilegi. Teeme ära?
fox-head fox-head
Ka veebis tuleb targalt tegutseda. Eriti veebis!
Veebimajutuse 25 000 klienti rääkisid ja meie kuulasime - oleme teie vajaduste ning tagasiside põhjal loonud blogi, milleta ei saa hakkama ükski edukas e-ärimees. Eesti tippkirjutajad toovad Sinuni värskeimad nipid, uudised ja nõuanded. Ükski trend ei jää saladuseks ning väljakutse ületamatuks!
Klienditeenindus
Lisasime diili sinu ostukorvi, said ikka mega hea diili!

Vali paketi periood

1 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 12.08

3 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 36.24

6 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 72.48

1 aasta põhine arveldus

Säästad 20% ehk -24.16

Kuus 10.07

Kokku 120.80

1 aasta
0.00
2 aastat
0.00
3 aastat
0.00
4 aastat
0.00
5 aastat
0.00
6 aastat
0.00
7 aastat
0.00
8 aastat
0.00
9 aastat
0.00
10 aastat
0.00