Instagram on peamiselt visuaalne platvorm, kus ilusad pildid ja videod koos kommentaaridega moodustavad uudisvoo. Sarnaselt müüvad ka e-poes kõige paremini tooted, millel on kvaliteetsed tootepildid. Seega on nende kahe platvormi edu võti tugev visuaalne esitus, mis suudab tarbijate tähelepanu köita ja neid kaasata. Õnneks on nende kahe platvormi ühendamiseks olemas ka töövahendid nii WordPressile kui ka maailma populaarseimale e-poe platvormile WooCommerce.
Miks üldse Instagrami fotosid kodulehel näidata?
Instagrami fotod on tavaliselt tehtud põnevamad ja kunstilisemad, kui tavalised e-poe fotod. Pealegi kui need juba tehtud on, siis miks mitte kasutada ka mujal kui sotsiaalmeedias?
Lisaks aitab Instagrami kasutajate loodud sisu kodulehel luua usaldust.
Instagrami vooga veebilehel on avastatud, et see suurendab kasutajate kaasatust ja nad tahavad ühel lehel kauem olla, mis aitab kaasa ka e-poe ärile.WordPressi moodul annab võimaluse Instagrami postitusi lihtsasti mitmesse kanalisse jagada ning sisu hõlpsalt ühest kohast hallata.
Samuti saab läbi selle oma Instagrami jälgijate arvu suurendada- kui inimesed, kes veebisaidile tulevad, poleks ehk varem mõelnudki e-poodi ka Instagramis jälgima hakata.
Millist Instagrami moodulit kasutada?
Alustame sellest, mismoodi oma kodulehele üldse Instagram tuua – nagu ikka, on igaks tegevuseks olemas oma WordPressi lisamoodul.
Smash Balloon, millel on ka tasuta versioon, toob Instagrami pildid galeriina kodulehele. Kasutada saab ka mitut Instagrami kontot – hea võimalus näiteks oma sotsiaalmeediasaadikute või töötajate blogide tutvustust teha või näidata erinevate kategooriate või tootjate pildivoogu.
Lihtsa seadistusega saab määrata, kas näidata pisipilti või täissuuruses Instagrami fotot. Mooduliga tuleb kaasa ka võimalus lisada oma lehele või teksti vahele plokke sotsiaalmeedia postitustega. Nii saab mitut pidi oma kanaleid kasutajatele tutvustada.
Envira Gallery on küll pildigaleriide jaoks, kuid mitte ainult. Sellega saab kaasa Instagrami lisandi, millega oma Instagrami pilte WordPressi importida, et saaks kodulehel neid teiste fotogaleriide kõrval näidata.
Uncanny Automator aitab sotsiaalmeediasse postitamise automaatsemaks teha. Kui näiteks postitad uue toote või blogipostituse, siis võib see moodul teha sellest sündmusest kohe postituse ka Instagrami. Sina ei pea eraldi äppidega jändama, kujundad vajalikud väljad otse WordPressis ja kõik ilmub mitmes kanalis korraga (või ajastatult).
Moodul ei ole muidugi ainult Instagramiga piiratud. teha saab kõike – kui midagi toimub WordPressi lehel, siis Uncanny Automator paneb vastavalt toimunule midagi juhtuma, mis on seadetes ette määratud. Võid ka selle peale, kui keegi mõnda toodet vaatab või ostab, käivitada mõne meili, sotsiaalmeediapostituse või lisada kliendi andmed tabelisse (näiteks Google Sheetsi) automaatselt.
Kuidas Instagram ja Woocommerce ühendada?
Lõpetuseks ka boonusena üks konkreetne juhis ja lahendus, kuidas Instagram ja populaarne e-poe platvorm Woocommerce omavahel ühendada ja koos tööle panna. See on lihtsam, kui ehk esialgu oskaks oletada.
Selleks kasutatakse Spotlight Pro moodulit. Sellega saab luua uudisvooge, et suunata külastajad õigele WooCommerce´i tootele, millest Instagramis juttu, saab pakkuda klientidele reaalajas vastuseid ja hoida kodulehe sisu alati värskena.
Spotlight Pro tuleb ühendada oma Instagrami kontoga ja seadistada. Kui tahad postitusi filtreerida, saab selleks kasutada hashtag´e ja näiteks võtta uudisvoogu vaid kindlate märksõnadega postitused. Spotlightga saab ka Elementori loodud lehti Instagramiga ühendada ning muuta neid seotuks Woocommerce´i tootelehtedega või millise lehega tahes.