15. märtsil Kultuurikatlas toimunud "Kuldmuna" auhinnagalal valiti ka parimaid kodulehekülgi mitmes kategoorias. Kuna kandidaate oli rohkem kui kunagi varem, siis on ka auhinnatud tööd läbinud tihedama sõela ja võitjatele tuli seega võit kätte raskemini. Toome ära võitjad veebilehtedega seotud kategooriates.
Digitaalne reklaam / Koduleht
Parim selles kategoorias oli veebileht Guestjoy (tegijaks Velvet), mis pakub hotellidele ja majutusteenuste pakkujatele kõik-ühes lahendust klientide parimaks teenindamiseks juba enne saabumist ning ka pärast lahkumist.
Hõbemedali sai gotoAndPlay veebikodu (NOPE Creative), mis tegeleb veebiarendusega. Muidu kuiv ja tehnoloogiline teema on mahlakas ja sõrbalikus kastmes.
Pronksi võitis Iglucraft (DUX) - David Beckhami väikese abiga maailmareenile tõusnud iglusaunade tootja, kelle veeb räägib käsitöösaunade tootmise detailidest ja tekitab kohe isu ka endale üks selline muretseda.
Teised auhinnatud tööd olid veel Endover (Kaks Ood), Silen (Velvet), Fractory (Velvet), Credit24 Võrkpalli Meistriliiga koduleht (Neway), Iglu DA (Iglu DA), Telliskivi Loomelinnak (DUX), Lennuabi (Redis), Nordhale (Velvet), Frost FX (Velvet).
Parim kampaanialeht
Parima kampaanialehe kategoorias anti välja koguni kaks kullaväärilist auhinda: Doggli (Fraktal) lehe eest, mis kutsub üles planeerima omale parima päeva (ja siis seda nautima) ning teine kuld läks Teatrikeskuse lehele (Neway) üleskutse kampaanialehe eest toetada uue hoone väljaostmist.
Pronks aga kuulus HITSA Hariduse tehnoloogiakompassi kampaanialehe (Haiku) eest.
Ära märgiti veel Telia Active Campaign (Mobi Lab) ja Vabaduse värvid (Tabasco).
Ja parimad e-poed olid...
Parimaid e-kaubanduse lahendusi valiti välja vaid kaks. Mõlemad olid hõbeda väärilised, kuldne auhind jäi kätte andmata, samuti pronks.
Tartu Uue Teatri piletimüügi platvorm (Neway) on 100% erilahendus Tartu uuele Teatrile. FreshGO (Fraktal) oli paljutõotav kullerteenusega e-pood, mis paraku juba jõudis tegevuse veebruaris lõpetada. Vaata kõiki finaliste siit.