3 min lugemine

Mis on need neli asja, mida bänneri tegemise juures tähele peab panema?

Ivan Tuzov
29. dets 2016

Bännerid võivad pealtnäha tunduda lihtsate lahendustena, kuid tegelikkuses tuleks nende kõigi juures tähele panna vähemalt nelja kindlat aspekti. Mis need on, räägib Veebimajutuse partner, agentuuri CIMA tegevjuht Ivan Tuzov.

Bännerid on tänapäeval veebis kõikjal. Millised on nende esmärgid? 

Kindlasti peab iga bänner olema valmistatud eesmärgiga. Eesmärgiks võib olla brändi tuvastamine või mõni konkreetne pakkumine, nagu toode, kampaania või sõnum. Eesmärgile vastavalt on vaja valida bänneri kujundus, tekstid, pildid ja turundusstrateegia.

Kui bännerit vaja on, siis kuidas see hankida? Kas teha ise või paluda mõnel agentuuril aidata?

Kindlasti on võimalik ise ka teha, kuid soovitan pöörduda agentuuri poole. Agentuuril on olemas kogemus, nägemus ja teadmised, kuidas teha efektiivne bänner.

Mida bänneri tegemise juures kindlasti tähele tuleks panna?

Enne bänneri tegieest peab aru saama, mida soovime bänneri abil kliendile öelda. Sõnum või pakkumine peab olema konkreetne ning kliendi jaoks lihtne. Kui klient ei saa esitatud sõnumist aru kahe sekundi jooksul, siis on vaja bännerit muuta.

Kindlasti peab bänneri juures olema neli põhilist komponenti: pealkiri, selgitav tekst, logo ja CTA (Call to Action).

Mida ei tohiks bänneril kindlasti olla?

Palju tekste, mitu sõnumit ühel bänneril ning CTA puudumine.

Kuidas peaks seotud olema bänneri visuaalne keel ettevõtte enda visuaalse keelega?

Kui räägime brändingust, siis kindlasti need peavad omavahel seotud olema. Kui räägime kampaaniast, siis visuaal bänneril ning maandumislehel peab olema sarnane.

Kuidas teha nii, et loodud lõpplahendus ka tegelikult töötab?

Bännerid on vaja valmistada kliendi jaoks, mitte ettevõtte omaniku jaoks. Lihtne reegel.

Oluline on aru saada, et ainult suurepärased bännerid ei aita. On vaja täpselt teada, kellele, kus ja millal me bännerit näitame, kuhu suuname klikid ja kuidas jõuab klient eesmärgini.

Arvestades, et bännereid on palju, siis kuidas saaks enda oma silmapaistvaks muuta?

Peaks kasutama uusi tehnoloogiaid ja uusi võimalusi, mida pakub internet. Näiteks HTML5 tehnoloogia aitab valmistada väga efektiivseid bännereid. Nüüd on võimalik teha näiteks animeeritud või interaktiivseid bännereid.

Ivan Tuzov

Meie ettevõte tugineb kolmele sambale: rassimine, meeskond ja seiklused. Oleme ettevõtetele see koostööpartner, kellega minna nendele digitaalmaailma seiklustele, mida teised võimatuks peavad.

Kasutajad kes lugesid seda artiklit lugesid ka neid

Mis on LinkedIn ja kuidas seda kasutada?
E-post Liiklus Turundus
Põhjalikult: kuidas e-posti turundust õigesti teha?
E-post Turundus
Mida tuleb kindlasti arvestada e-postiturunduse tegemisel?
E-post e-posti turundus e-kirjade saatmine
Mis imeasi on Schema markup ja kuidas seda kasutada meiliturunduseks?
Milleks üldse turundada, kui kliendid on olemas?
Veebimajutus on Facebookis. Sina oled kah.
Saame sõpradeks? Meil on Sulle palju rääkida, küllap Sul meilegi. Teeme ära?
fox-head fox-head
Ka veebis tuleb targalt tegutseda. Eriti veebis!
Veebimajutuse 25 000 klienti rääkisid ja meie kuulasime - oleme teie vajaduste ning tagasiside põhjal loonud blogi, milleta ei saa hakkama ükski edukas e-ärimees. Eesti tippkirjutajad toovad Sinuni värskeimad nipid, uudised ja nõuanded. Ükski trend ei jää saladuseks ning väljakutse ületamatuks!
Klienditeenindus
Lisasime diili sinu ostukorvi, said ikka mega hea diili!

Vali paketi periood

1 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 12.08

3 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 36.24

6 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 72.48

1 aasta põhine arveldus

Säästad 20% ehk -24.16

Kuus 10.07

Kokku 120.80

1 aasta
0.00
2 aastat
0.00
3 aastat
0.00
4 aastat
0.00
5 aastat
0.00
6 aastat
0.00
7 aastat
0.00
8 aastat
0.00
9 aastat
0.00
10 aastat
0.00