Microsoft pakub ärikasutajatele pilvepõhist kontoritarkvara Office 365 tingimusel, et seda võib iga kasutaja oma litsentsi raames installida korraga kuni viide lauaarvutisse, sülearvutisse või mobiilseadmesse. Kuidas aga nende üle arvet pidada ja mida teha siis, kui tahad vanas arvutis Office´ist loobuda ja selle uude paigaldada?
Office 365 Business ja Business Premium sisaldavad võimalust kontoritarkvara installida kuni viide seadmesse. Ärikasutaja jaoks tuleb Office´iga kaasa ka Admin Center, kust saab ettevõtte installatsioone ja kasutajaid ühest kohast administreerida. See aga ei puuduta lõppkasutajat. Tavakasutaja peab kas ise arvet pidama või oma seadetest vaatama, kui palju vabu insallatsioone talle jäänud on.
Alustamegi sellest, kust seda näha. Logi nagu ikka sisse oma Office 365 kontole aadressil www.office.com, klõpsa paremal ülal oma nimetähtedel ja vali konto seaded (My Account).
Nüüd avaneb selline pilt.

Nagu näha, öeldakse kohe esimeses plokis, et Office´i rakendused on installitud kolme seadmesse. Seega veel kahte seadmesse oleks võimalik lisaks installida.
Vajutades "Install Options", saad vaadata, kus seadmetes Office juba olemas on:

Nüüd pead arvutite nimede järgi tuvastama, mis seadmetega on tegemist ja kui leiad siit nimekirjast mõne vana, mittekasutatava masina, võid selle deaktiveerida (Deactivate). Nii saad vajadusel uue arvuti või nutiseadme jaoks mõne installi vabaks, kui viis paigaldust juba täis on.
Samast saad installida ka muid rakendusi, näiteks Skype for Business.