Kodulehele toovad külalise tagasi head ja kasulikud postitused, mis uuenevad pidevalt ja mille sisu on vajalik. Kuid mida postitada? Ka geniaalsemal turundajal võib vahest pea tühi olla. Siis aitab varem kokku kogutud teemade nimekiri või soovitused, miline on hea sisu, mis paljusid huvitab.
Siin ongi mõnede selliste soovituste nimekiri, millele võiks aeg-ajalt pilgu peale visata neil hetkedel, kui tõesti miskit head endale meelde ei tule.
Eesmärgid - järgmiseks aastaks, hooajaks, kuuks
Hea on uut aastat alustada millegi lubamisega. Kuid selleks ei pea just esimest jaanuari ootama. Sisu võib luua ka oma järgmise kuu või kevade või suve plaane tutvustades.
Pane laos seisvad tooted allahindlusega müüki
Kindlasti on igal hetkel laos mõnesid tooteid, mis pole ammu kaubaks läinud või mille varu on liiga suur. Aeg on neid upitada ja tutvustada mõne allahindluse kaudu.
Vaata kalendrisse, kirjuta tähtpäevadest
Muidugi on kauplejale tähtsad Mustad Reeded ja E-smaspäevad, aga kalender on täis ka muid tähtpäevi. Pea iga päev on mõni tähtpäev. Postita firma sünnipäeva puhul, sõbrapäeval, vana aasta õhtu eel, lihavõttepõhade eel, kadri- ja mardipäeval, isegi veidrate kampsunite päeva puhul saab mõne postituse teha.
Seitse parimat soovitust
Loendid on populaarsed ja annavad lugejale teada, et artikkel pakub konkreetse arvu soovitusi mingil kindlal teemal. Viis parimat viisi plekk diivanilt välja saada või kümme soovitust pühadeks õige kink välja valida töötavad alati. Selliseid lugusid on ka endal lihtne teha, pannes enne kokku nimekirja, millest juttu tuleb. Lisaks nõuannetele ja soovitustele võid anda ka 8 põhjust, 12 märki, 9 ideed jne.
Kuulsus äratab alati tähelepanu
Uudiseid kuulsustest avaldavad meediaväljaanded alati heameelega, kuna need lood saavad rohkem tähelepanu, kui inimesed teavad, kelle elust juttu tuleb ja tahavad ikka teada, mismoodi kuulsad inimesed elavad. Selliseid lugusid saad ka ise postitusse teha, kui sinu valdkonnaga seoses torkab silma mõni päevakajaline teema. Kasvõi see, kui keegi kuulsus, olgu siis laulja, näitleja, sportlane või poliitik ostis teie valdkonnaga seotud toote või arvas mõnel teemal midagi.
Tutvusta firma töötajaid
Mida isiklikum suhe on kliendil firmaga, seda parem. Tutvusta oma töötajaid, kes on heade toodete ja teenuste taga ning anna teada, et kliendi muredega tegelevad päris inimesed, kes on oma valdkonna tippspetsialistid.
Ilmauudised - leia ilmaga seotud uudiseid ja tooteid
Heaks ideede allikaks on lihtsalt aknast välja vaatamine. Kas sajab, paistab päike, on lumi maas või sajab tihedat vihma? Selle põhjal saab soovitada tooteid, mis on veekindlad, hubased, hooaja jaoks olulised (vihmavari, päikesekreem, rannavarustus kummikud jne).
Vahenda valdkonna üldisemaid uudiseid
Kuna kodulehe eesmärk on tutvustada firmat kui oma valdkonna eksperti, siis on hea mõte avaldada blogis ka valdkonna olulisemaid uudiseid, turuülevaateid, viiteid uudistekanalite vastavatele artiklitele jne. Selleks võid Facebookis hakata jälgima vastavaid lehekülgi, liituda erialaliitude uudiskirjadega või panna omale Google Alertsis vajalikud märksõnad märguannetesse.
Postita õpetusi ja juhendeid
Kui tooted ja teenused on keerulisemad, siis ei tee paha aeg-ajalt ka juhendite postitamine. Kui on võimalust, tee videojuhend, kus seletatakse lihtsasti lahti mõne asja kasutamine või seadistamine.
Räägi klientide edulugudest
Kliendid tahavad end samastada teiste klientidega ja aru saada, mida firma on juba varem neile pakkunud. Klientide edulood on seega kindlasti loetavad nende poolt, kes tõesti kavatsevad midagi osta.
Postita päevakajaliste uudiste teemadel
Kui kõik räägivad elektrikatkestustest või küberrünnakutest, siis on see hea ka oma blogis teemaks võtta, sest sel hetkel on taoliste märksõnade otsinguid palju ning see võib kodulehele tuua palju lisaliiklust.
Tee intervjuu mõne huvitava inimesega
Asjadest rohkem meeldib külastajatele lugeda teistest inimestest. Küsitle mõnda oma partnerit, klienti, töötajat või tuntud inimest, kes on firma toodetega seotud.
Avalda mõni asjalik arvustus
Enamus ostjaid usuvad teiste klientide arvustusi rohkem, kui mistahes objektiivsena näivat müügijuttu.
Kui sul on mõni rahulolev klient, kes on nõus oma kogemusi jagama kasutatava toote kohta, siis küsitle teda või las ta ise paneb kirja väikese arvustuse.
Külalistpostitused toovad värskendust
Suurenda oma usaldusväärsust hea külalispostitusega mõnelt valdkonnaeksperdilt, kliendilt või partnerilt.
Korralda mõni hääletus või küsitlus
Hea võimalus tabada kaks kärbest ühe hoobiga on korraldada klientide seas küsitlus. Esiteks saab teada nende arvamuse ja teiseks saab teha kõiki huvitava postituse. Näiteks võid küsida, mis värvi toodet kliendid kõige enam eelistavad või milline on nende lemmiktoode.
Küsitluse tulemused saab veebisaidile üles panna juba teise postitusena. Seega ühest ideest saab mitu artiklit.
Küsimused-vastused
Kindlasti on aja jooksul kogunenud klientidelt küsimusi, mida ikka ja jälle küsitakse. See on hea võimalus nende vastused nüüd ära postitada, et asi oleks kõigile juba enne küsimust saatmata selge.
Veelgi parem, kirjutage ajaveebi, et tõsta esile kohalikke väikeettevõtteid ja mittetulunduslikke algatusi. Jagage 20 parimat asja, mida teha oma klientide läheduses.
Kirjuta sellest, milliseid töötajaid firma otsib
Kui parasjagu on käsil mõne töökoha täitmine, on see hea võimalus tutvustada oma ootusi kandidaadile. Muidugi ei maksa unustada ka seda, mida sellisele võimalikule töötajale pakutakse - tutvusta firma töökultuuri, traditsioone ja kombeid.
Postita infograafikuid
Veebis on olemas hulk tasuta rakendusi, millega ilusaid grafaikuid koostada. Või kui oled osav Excelis, saab ka seal efektseid pilte kujundada, näidates andmeid uuel ja huvitaval viisil. Statistika oma valdkonna kohta, firma erinevad müügi TOP-id või valdkonna ülevaated on heaks aluseks.
Ja lõpuks veel üks oluline märkus: postitus peab ka sind ennast huvitama, mitte olema pastakast välja imetud lihtsalt sellepärast, et midagi peab ju postitama. Kui ennast ei huvita, siis suure tõenäosusega tundub ka teistele igav.