Veebimajutuse Tee-ise-veeb, mis põhineb kodumaist päritolu pilvepõhisel Voo platvormil, saab augustist kolm olulist uuendust, mis teevad oma e-poe või kodulehe pidamise veelgi lihtsamaks. Siin on kolm kõige olulisemat uuendust, mis 1. augustist aktiveeruvad.
1. Palju rohkem kettaruumi
Kui seni said kõige soodsama kuutasuga paketi Standard kasutajad omale 2 GB salvestusruumi, siis augustist suureneb kettamaht 2,5-kordeks: 5 GB. On selge, et 2 GB mahuga saab praegu vaid üsna lihtsaid vähese pildimaterjaliga veebe pidada, kasutajate vajadused aga mahu järgi aina kasvavad. 5 GB on keskmise veebi jaoks juba päris paras.
Kui aga pead e-poodi või hoiad veebis muid mahukaid asju, näiteks pilte ja videoid, siis on sobivamaks lahenduseks Pluss pakett. Selle salvestusruum kahekordistub ning 10 GB asemel võid kasutusse võtta poole rohkem - 20 GB.
Piiranguteta paketi Premium juures ei saa muutuda midagi - kettamahtu ei piirata ka edaspidi.
2. SEO tööriistad, mida paljud on oodanud
Kuigi Voog pakkus ka varem vahendeid, mis aitasid kodulehte otismootorisõbralikuks teha, lisandub nüüd mugavaid seadistustööriistu, et ise seda kõike rohkem juhtida ja SEO tööriistadega hinnata, kui hästi koduleht otsimootoritele oma sisu poolest tundub.
SEO vaade tuleb 1. augustist juurde nii Pluss kui Premium paketis. Kuna otsimootorid vaatavad lehe päises asuvast koodist vajalikke pealkirju ja kirjeldusi, mille järgi veebi otsingutulemustes esitada, siis uuendusega saab neid välju hakata iga lehekülje juures ka ise täitma, sisestades vajalikke otsingusõbralikke märksõnu ja lauseid. Muuta on võimalik kõikide lehtede pealkirju ja kirjeldusi. SEO tööriistaga saab ka vaadata, mismoodi lehekülg maailma suurima otsingumootori Google´i otsitulemustes välja näeb.
3. Suuna katkised või pikad lingid ümber
Premium-paketis lisandub tööriist, mis aitab samuti kaasa SEO-le, kuid lisaks aitab külastajaid paremini õigetesse kohtadesse veebis juhtida. Kui näiteks on kodulehel mõni vana aadress, mida enam ei eksisteeri, kuid teistel lehtedel ja otsingutulemustes asuvatelt viidetelt pöördutakse ikka veel selle URL-i ehk veebiaadressi poole, siis pole sinu võimuses teha muud, kui aadress eksisteerivale lehele ümber suunata.
Lisaks saab luua lühiviiteid pikkadele aadressidele ja ümber nimetada kogu veebikataloogi aadresse nn. wildcard´idega.